joi, 10 martie 2011

sunt trist...

e seara si sunt trist ...
sunt trist pentru ca o iubesc si o urasc ; o urasc pentru ca azi nu a fost a mea, a fost a lui ... n-ar trebui sa urasc  , imi suna in urechi "dar sti ca am o relatie cu ..."si nu m-a deranjat ...

NU , nu vreau sa ma duc acasa ... internetul , ce lume fascinanta ...sun :         - buna , vreau sa ne vedem ....
-buna, sti care e tariful , care sunt regulile? ok...

conduc nebuneste , o vreau , indiferent cine ar fi ea ...
sun la usa si ma intampina : inalta , bruneta, supla , frumoasa ... parca mi-ar fi placut o blonda azi , dar ce conteaza?
pun banu pe masa , imi aprind o tigara ...
-cum vrei ?
-nu ma intereseaza , fa-o !!
-esti trist ...imi spune ridicand privirea pe sub sprancene ; ador ochii femeilor cand ma privesc asa ...
-iti pasa?
-nu , faceam conversatie ...
m-am ridicat , am intors-o si am patruns-o din spate ... dur si puternic... ma gandeam la ea , o iubeam , o uram ...

4 comentarii:

  1. Parca nu mai esti asa obisnuit. Parca incepe sa-mi placa sa te citesc... parca...

    o iubesti...o urasti... foarte cunoscute ambele sentimente.

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am spus ca o sa-ti placa ...
    obisnuinta mea deriva din faptul ca dorintele mele sunt comune cu ale tuturor barbatilor ...

    RăspundețiȘtergere
  3. hai hai, ca deja nu-mi mai place. Te prea intreci... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ma intrec, sunt eu , un barbat obisnuit...

    RăspundețiȘtergere