vineri, 11 martie 2011

sex sau nimic...


"nu ma vrei azi... nu te vreau azi... "
la naiba ....... imi suna in urechi cantecul ala tampit de la Vama Veche ... imi place Vama , dar cantecul asta ma dispera...acum...  inchid cd-ul din masina...
se uita la mine:
- sunteti suparat , stiu , din cauza mea ...nu-mi place sa va vad asa ...
-si ce-ti pasa ? privesc inainte, dar  nu o pierd cu coada ochiului ... o urasc ...
la primul rosu de semafor , ma intorc brusc sa o sarut ... se trage :
-nu pot, am fost cu...
ce tampit,  imi spun in gand ...imi aprind o tigara ;
ii iau mana si o duc la slit ; cuminte , strange in timp ce-si lasa capul invinsa pe mana mea; o vreau , o vreau si eu ...
semnalizez dreapta si intru pe prima straduta ... ma pierd in intuneric ... opresc , o caut din priviri ... o implor...
ma intelege ;  stapana pe ea, ma desface la curea si ma pierd in caldura ei... ii suna telefonul , nu raspunde ...
dupa ce termina, stergandu-se cu un deget in coltul gurii , suna inapoi  "da dragule , vin acum , sunt pe drum "...
o urasc... o iubesc ...
nu vrea nimic, nu cere nimic ... greu de inteles

4 comentarii:

  1. :))))))))) Ok. :))) imi place tarfa aia. Imi place enorm.

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) si mie - mi place , mult ...
    pasiune, placere , atat...
    si o prietenie puternica ...

    RăspundețiȘtergere
  3. woow ...minunat ....pasiune , dorinta, iubire, ura ,durere ...frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere